środa, 9 lipca 2014

Wow *-* aż nie wiem co napisać... czyli kilka słów o mnie ;D

Pierwsza dawka emocji związana z założeniem bloga już za mną, więc... I'M SO HAPPY ^^. Co by tu o sobie napisać...  Nazywam się Viktoria Bagińska (tak moje imię pisze się przez "V").Jestem zwykłą nastoletnią dziewczyną, rocznik 1999  (to jak trzy odwrócone 6 - szatańskie ;O) dokładniej z dnia 4 czerwca. Mieszkam w Poznaniu. Z wyglądu: brązowe włosy, niebieskie oczy, wzrost (niestety) średni. Jestem osobą dosyć energiczną i korzystającą z uroków życia, nie lubiącą tracić czasu (no chyba, że na spanie ;p). Lubię jazdę na rowerze, pływanie i akrobatykę, kocham koty, psy, króliki i inne futrzaste zwierzątka. Interesuję się numizmatyką, fizyką, trochę psychologią i szeroko pojętym zakresem sztuki xd (tzn. muzyką, plastyką). Moją odległą (z kilkanaście lat jeszcze sobie poczekam ;p) przyszłość wiąże z architekturą... . Jakiej muzyki słucham... oczywiście rocka i metalu \m/. Moim ulubionym zespołem jest Nightwish, lubię też Slipknota, Slasha, Metallice, Korna, Motorhead, Queen ... no i tak wymieniać można w nieskończoność. Ogólnie najbardziej lubię metal symfoniczny. Co jeszcze mogę dodać... interesuję się pociągami, fotografią, w wolnych chwilach czytam książki (fantastyka, romantyczne itp.), gram w gry komputerowe, spotykam się ze znajomymi i wiele wiele innych XD. To tyle jeżeli chodzi o wstępne przedstawienie się. Mam nadzieje, że moim pierwszym postem nikogo nie zanudziłam. Pozdrawiam wszystkich. AVE :)

P.S. Możecie napisać w komentarzach co chcecie aby znalazło się na moim blogu (ja mam kilka pomysłów, ale jestem początkującą bloggerką więc dobrą radą nie pogardzę :D )

1 komentarz: